Πολυτελή διαμερίσματα στην πιο μεγάλη θαλαμηγό του κόσμου

Eάν έχετε κουραστεί από τη ζωή στο πολύβουο κέντρο μιας μεγαλούπολης, αλλά δεν αγαπάτε το βουνό, υπάρχει ακόμα μία επιλογή: ένα πλωτό, υπερπολυτελές διαμέρισμα στη μεγαλύτερη θαλαμηγό του κόσμου.

Οπως αναφέρει σε σχετικό της δημοσίευμα η εφημερίδα των Financial Timeς, στο εν λόγω γιοτ, με μήκος 220 μέτρων, προβλέπεται να κατασκευαστούν 39 διαμερίσματα, έκαστο εκ των οποίων πωλείται από 9,5 εκατ. ευρώ και πλέον. Συνολικά το σκάφος θα παραδοθεί το 2024, ενώ όσοι έχουν επενδύσει σε αυτό εκτιμούν πως η ζήτηση θα είναι αξιόλογη. Αλλωστε, όπως έχει φανεί ήδη από την πανδημία, οι εύποροι προτιμούν να ταξιδεύουν και να παραθερίζουν μακριά από τον συνωστισμό και σε συνθήκες που τους εξασφαλίζουν προστασία από τον κορωνοϊό.

Πρόκειται για ένα έργο ύψους 500 εκατ. ευρώ, το οποίο παρουσίασαν στο κοινό χθες οι συμμετέχοντες επενδυτές. Ονομάζεται «Somnio» και προσφέρει στους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων «την οικεία ατμόσφαιρα ενός ιδιωτικού σκάφους, παράλληλα με την ευκαιρία να δικτυωθούν μέσα σε μια ζωντανή κοινότητα αντίστοιχων ανθρώπων».

Συλλογικά θα αποφασίζεται το ετήσιο δρομολόγιο, ενώ πέραν όλων των άλλων το σούπερ γιοτ θα διαθέτει κελάρι για 10.000 φιάλες και κλαμπ δίπλα στην πισίνα, ενώ θα φιλοξενεί και εκδηλώσεις με επιστήμονες που μελετούν τη θαλάσσια ζωή.

Θα ξεπερνά κατά 40 μέτρα και πλέον το μήκος του «Azzam», του μέχρι σήμερα μεγαλύτερου σούπερ γιοτ, το οποίο βρίσκεται στα χέρια της βασιλικής οικογένειας του Αμπου Ντάμπι. Υπεύθυνος για το έργο κατασκευής του «Somnio» είναι ο Αμερικανός μεγιστάνας Καρλ λε Σουέφ, ο οποίος δημιούργησε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών της Αυστραλίας για την περιποίηση του δέρματος, με την επωνυμία Private Formula International.

Η ναυπήγηση της υπερθαλαμηγού εντάσσεται στις ευρύτερες δραστηριότητες του ομίλου του Somnio Global, ο οποίος επικεντρώνεται στη βιώσιμη τεχνολογία.

Τον Μάρτιο του 2020, όπως είναι γνωστό, τα κρουαζερόπλοια και οι θαλαμηγοί υποχρεώθηκαν εν συνόλω να διακόψουν τις μετακινήσεις και τα δρομολόγια, διότι τα πολυάριθμα κρούσματα κορωνοϊού είτε έκαναν τους αρμόδιους αξιωματούχους των λιμενικών αρχών να απαγορεύσουν τον ελλιμενισμό είτε έδιναν εντολή να παραμείνουν τα σκάφη εν πλω και να ακολουθήσουν καραντίνα.

Ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, πάντως, διεξάγονται και διεξήχθησαν μακρές διαπραγματεύσεις με τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές, διότι οι τελευταίες έχουν ορίσει πολύ αυστηρές προδιαγραφές στις εταιρείες κρουαζιέρας ώστε να επαναλειτουργήσουν, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα των Financial Times.

Source: ekathimerini.com