Προτιμά τους… καταναλωτές από τους πρωταθλητές η Adidas

Η εμπορική επιτυχία επιτυγχάνεται από την πώληση παπουτσιών στον μέσο καταναλωτή και όχι από την εξυπηρέτηση καταξιωμένων αθλητών στίβου, σχολίασε χθες ο Κάσπερ Ρόρστεντ, διευθύνων σύμβουλος της Adidas. Ο Ρόρστεντ αναφερόταν εμμέσως στη μεγαλύτερη ανταγωνίστρια εταιρεία, τη Nike, η οποία έχει επιδοθεί τον τελευταίο καιρό στην κυκλοφορία παπουτσιών με σόλα από ίνες άνθρακα, που απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε αθλητές και κοστίζουν 250 δολάρια.

«Η εμπορική επιτυχία πηγάζει από εμένα και εσένα και από άλλους που θα πάνε στο κατάστημα», συμπλήρωσε ο Ρόρστεντ, αντιπαραθέτοντας τη μικρή μερίδα καταναλωτών που θα αναζητήσουν ένα ειδικό αθλητικό παπούτσι φτιαγμένο από ιδιαίτερα υλικά. Τα οικονομικά αποτελέσματα της γερμανικής εταιρείας υπόδησης για το τρίτο τρίμηνο αποδεικνύουν ότι οι στρατηγικές της αποφέρουν καρπούς. Συνολικά, οι τριμηνιαίες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, στα 6,4 δισ. δολάρια, καταγράφοντας σημαντική αύξηση στη Βόρειο Αμερική και στην Ασία, της τάξης του 13% και 11% αντίστοιχα. Ιδίως στις ΗΠΑ, τα τελευταία χρόνια η Adidas απειλεί την πρωτοκαθεδρία της Nike, ενώ οι πωλήσεις της δεν έχουν επηρεαστεί σε σημαντικό βαθμό από τον εμπορικό πόλεμο. Η αμερικανική Nike εξακολουθεί να έχει ισχυρότερη παρουσία σε Κίνα και Ευρώπη. Σύμφωνα με τα τριμηνιαία αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν χθες, η Adidas ανέκαμψε ελαφρώς στην Ευρώπη, προωθώντας τις κλασικές σειρές παπουτσιών, όπως παραδείγματος χάριν τα Stan Smith, και ενισχύοντας τις πωλήσεις εξοπλισμού για σπορ.

«Η ακριβή τεχνική αγορά είναι μικρή, συνεπώς ακόμη και εάν διπλασιάσει κανείς το μερίδιο στην αγορά αυτή, δεν θα δει το αποτέλεσμα στους αριθμούς», ανέφερε χθες ο Ρόρστεντ, υπογραμμίζοντας ότι η Adidas ενδιαφέρεται μεν για την εξυπηρέτηση των αθλητών, αλλά δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία. Ως αποτέλεσμα, στην αγορά, η οποία απευθύνεται σε αθλητές, φαίνεται πως η Nike έχει το προβάδισμα. Οι δύο αθλητές που πραγματοποίησαν πρόσφατα παγκόσμιο ρεκόρ στον μαραθώνιο ανδρών και γυναικών, φορούσαν παπούτσια Nike και συγκεκριμένα παραλλαγές του μοντέλου ZoomX Vaporfly Next%, αξίας 250 δολαρίων. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των εν λόγω παπουτσιών είναι η σόλα από ίνες άνθρακα, μια τεχνολογία που έχει τραβήξει την προσοχή πολλών. Η Adidas δεν έχει προχωρήσει στη δημιουργία «αντίπαλου» παπουτσιού. «Δεν πρόκειται να σχολιάσω στοχευμένα σχετικά με τον ανταγωνισμό μας, αλλά ο στόχος μας είναι βεβαίως να προσφέρουμε το καλύτερο αθλητικό παπούτσι στην αγορά», όπως δήλωσε ο Ρόρστεντ, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.

Ο Ρόρστεντ, παρ’ όλα αυτά, δεν υποβάθμισε τη σημασία της εξυπηρέτησης των αθλητών. Αντιθέτως, αναφέρθηκε στην ιστορία της Adidas και στα παπούτσια που φόρεσαν ολυμπιονίκες. Χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες, ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας υπόδησης γνωστοποίησε ότι θα κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα παπουτσιών εντός του 2020. Ο Ρόρστεντ αναμένει αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων ήδη από το τελευταίο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC. Στο τέταρτο τρίμηνο, η Adidas θα προσπαθήσει να ενθουσιάσει τους καταναλωτές, κυκλοφορώντας προϊόντα συνεργασίας με την Μπιγιονσέ, το είδωλο της ποπ στις ΗΠΑ. «Πρέπει να σκεφτούν κάτι που να προκαλέσει μεγαλύτερο ενθουσιασμό», σχολίασε στη Wall Street Journal o Κρίστοφερ Σβέζια, αναλυτής ένδυσης και υπόδησης στην Wedbush Securities.

«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι παίρνουμε το τρέξιμο στα σοβαρά. Βρίσκεται στο DNA της Adidas και θα εξακολουθήσει να βρίσκεται», συμπλήρωσε ο Ρόρστεντ.

Πηγή: kathimerini.gr