Σε σακίδια και τσάντες στρέφεται η Samsonite για να αντέξει στην κρίση

Η γνωστή σε όλους εταιρεία με τις βαλίτσες Samsonite, ανταποκρινόμενη στις νέες λόγω κορωνοϊού συνθήκες, στρέφεται σε μία καινούργια αγορά, πέραν των μετακινήσεων και των ταξιδίων. Αλλωστε, όπως αναφέρει η διοίκησή της, δεν αναμένει επαναφορά της κύριας δραστηριότητάς της παρά μετά έναν τουλάχιστον χρόνο. Εξ ου και επικεντρώνεται σε άλλα είδη, όπως είναι οι επαγγελματικές τσάντες ανδρών και γυναικών, τα σακίδια διότι οι άνθρωποι αυξάνουν τις υπαίθριες δραστηριότητές τους λόγω ιού, και οι τσάντες καθημερινής χρήσης, όπως αναφέρει το Bloomberg. Ετσι ευελπιστεί να μετριάσει τις επιπτώσεις από το πλήγμα της πανδημίας, ενώ πλέον οι πωλήσεις αυτών των ειδών αντιστοιχούν στο 50% των συνολικών σε σύγκριση με το 40% το 2019.

«Τι έχει κάνει ο κορωνοϊός; Εχει επισπεύσει τη μετάβαση στην αγορά πέραν των ταξιδίων», επισημαίνει ο Πολ Μλεκίμπεκ, νεοδιορισμένος πρόεδρος της Samsonite για τη ΝΑ Ασία και τη Μέση Ανατολή. «Αυτές ήταν παλιές τάσεις, οι οποίες ήδη διαμορφώνονταν, αλλά με την πανδημία ο μετασχηματισμός έγινε γρηγορότερα». Η Samsonite, που εδρεύει στο Μάνσφιλντ της Μασαχουσέτης και μεταξύ των εμπορικών σημάτων της έχει τα Tumi και American Tourister, είχε φέτος τη χειρότερη χρονιά της από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 2011.

Ο κορωνοϊός έπληξε και το λιανικό εμπόριο και τον κλάδο των αερομεταφορών. Συγκεκριμένα, σημείωσε πτώση εσόδων 58% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, ενώ η τιμή της μετοχής της από τις αρχές της χρονιάς κατέγραψε απώλειες 28%. Υπό το πρίσμα αυτό, η Samsonite έλαβε επιθετικά μέτρα εξορθολογισμού των δραστηριοτήτων της, έκλεισε άνω του 10% των εταιρικών καταστημάτων της και περιόρισε τις ταξιδιωτικές της μάρκες κατά 67% σε σύγκριση με το 2019. Τέλος, τα λοιπά εμπορικά σήματα εκτός ταξιδιού, όπως τα Gregory, Speck και eBags μειώθηκαν κατά 27%.

Πηγή: kathimerini.gr